PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 411 | 5--18
Tytuł artykułu

Przedmiot i podstawowe opcje strategii marketingowej

Autorzy
Warianty tytułu
The Subject and the Basic Options of the Marketing Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie zakresu przedmiotowego i podstawowych wariantów decyzji (opcji strategicznych) rozpatrywanych w procesie formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, stanowiącej system podstawowych średnio- i długoterminowych zasad i reguł działania, wyznaczających ramy aktywności rynkowej przedsiębiorstwa.
EN
The aim of the paper is to present the subject range and the basic varieties of decisions considered in the precess of formulating the marketing strategy of an enterprise. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
5--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Ansoff H.I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
  • Becker J., Marketing - Konzeption, Grundlagen des strategi sehen Marketing - Managements, Vahlen, München 1988.
  • Głowacki R., Kossut Z., Kramer T., Marketing, PWN, Warszawa 1984.
  • Kotler Ph., Marketing Management - Analysis, Planing and Control, Prentice- -Hall Inc., New York 1976.
  • Meffert H., Marketing, Grundlagen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986.
  • Nieschlag R., Dichtl E., Hörschgen H., Marketing, Duncker und Humblot, Berlin 1988.
  • Obłój K., Sajkiewicz J.N., Przedmowa [w:] H.I. Ansoff: Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
  • Rawski M., Identyfikacja mocnych i słabych stron firmy jako metoda analizy jej sytuacji marketingowe, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 1993, nr 411.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000006

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.