Warianty tytułu
The Subject and the Basic Options of the Marketing Strategy
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie zakresu przedmiotowego i podstawowych wariantów decyzji (opcji strategicznych) rozpatrywanych w procesie formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, stanowiącej system podstawowych średnio- i długoterminowych zasad i reguł działania, wyznaczających ramy aktywności rynkowej przedsiębiorstwa.
The aim of the paper is to present the subject range and the basic varieties of decisions considered in the precess of formulating the marketing strategy of an enterprise. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
5--18
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ansoff H.I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
- Becker J., Marketing - Konzeption, Grundlagen des strategi sehen Marketing - Managements, Vahlen, München 1988.
- Głowacki R., Kossut Z., Kramer T., Marketing, PWN, Warszawa 1984.
- Kotler Ph., Marketing Management - Analysis, Planing and Control, Prentice- -Hall Inc., New York 1976.
- Meffert H., Marketing, Grundlagen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986.
- Nieschlag R., Dichtl E., Hörschgen H., Marketing, Duncker und Humblot, Berlin 1988.
- Obłój K., Sajkiewicz J.N., Przedmowa [w:] H.I. Ansoff: Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
- Rawski M., Identyfikacja mocnych i słabych stron firmy jako metoda analizy jej sytuacji marketingowe, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 1993, nr 411.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000006