Warianty tytułu
Services as Research's Problem
Języki publikacji
Abstrakty
Opisano działalność usługową w teorii trzech sektorów i teorii marketingowej.
The article presents ways of description of services in the theory of three sectors of economy and in theory of marketing (marketing of services). (short original abstract)
Rocznik
Strony
103--113
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Boone L.E., Kurtz D.L.: Contemporary Marketing. Chicago: The Dryden Press 1989.
- Dienstleistungsmarketing. Pod red. B. Falk. München: Verlag Moderne Industrie 1980.
- Fourastie J.: Idee przewodnie. Warszawa: PWN 1971.
- Kotler Ph.: Marketing Management. New Jersey: Prentice-Hall 1983.
- Lovelock Ch.H.: Classifying Services to Gain Strategic Marketing Insights. "Journal of Marketing" 1983 vol. 47.
- Zeithami V.A.: How Consumer Evaluation Processes Differ between Goods and Services. W: J.H. Donelly, W.R. George : Marketing of Services. Chicago : AMA 1981.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000035