PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 412 | 5--18
Tytuł artykułu

Marketing wewnętrzny jako narzędzie usprawniania organizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internal Marketing as a Tool of Improving the Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono marketing wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia organizacji w przedsiębiorstwie, jego definicję, założenia metodologiczne i jego zastosowanie w działalności szkoleniowej firmy.
EN
In the paper the genesis and the idea of internal marketing are presented. The conditions under which is can be used in a firm are discussed. An example of using internal marketing for training purposes in presented. The given methodology of applying internal marketing includes the following phases: diagnosis, forecasting, and forming of the strategy of implementation. The relations between the theory of management and the theory of marketing against the background of internal marketing are discussed. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
5--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dufer J., Le marketing interne, facteur de succès du marketing externe, "Revue Française du Marketing" 1988, nr 5.
  • Michon Ch., Le marketing interne, un système à part entiere, "Revue Française du Marketing" 1988, nr 5.
  • Serrai G., La méthodologie marketing appliquée aux problèmes internes de l'entreprise, "Revue Française du Marketing" 1988, nr 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000047

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.