PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 420 | 25--34
Tytuł artykułu

Marketing a produkcja i spożycie żywności

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Role of Marketing in Food Production and Consumption
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono zależności pomiędzy marketingiem a produkcją i spożyciem żywności. Aby system marketingu żywności właściwie spełniał swoją rolę, konieczne są zintegrowane działania uczestników rynku na producentów rolnych i ich otoczenie, a także rozwinięcie działań prokonsumenckich.
EN
The food marketing system constitutes a basic link between the farmer, the food processing industry and the consumer. Thus, it must allow for the interests of those three groups. However, its role is of paramount importance as regards the shaping of attitudes and in particular those of farmers and consumers. The system of food marketing itself is subject to a steady evolution so as to handle the new tasks imposed by the market. These changes can be discerned especially in the countries with the advanced market economy. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
25--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Baker J., Agricultural Marketing, Oxford University Press, London 1989.
  • Kohls R.L., Uhl J.U., Marketing of Agricultural Products, Seventh Edition, Macmilian Publishing Company, New York Collier, Macmilian Publishers, London.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000147

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.