PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 3 | 115--119
Tytuł artykułu

Możliwości prowadzenia marketingu w polskim transporcie samochodowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdefiniowano zespół działań marketingowych w ogóle i w odniesieniu do usług transportowych. Zdaniem autora polskie firmy transportowe, bez względu na ich status nie prowadzą badań marketingowych, nie są także przygotowane do nich w najbliższej przyszłości, co wiąże się z ograniczeniami technicznymi, ekonomicznymi i psychologicznymi.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000181

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.