PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 125 | 129--140
Tytuł artykułu

Marketing jako instrument kształtowania procesów rynkowych w turystyce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zaprezentował kompleksowe podejście marketingowe w kształtowaniu procesów rynkowych w usługach turystycznych od omówienia rynku usług turystycznych, poprzez jego segmentację, dystrybucję informacji i tworzenie cen optymalnych, badanie rynku i marketing mix.
Rocznik
Numer
Strony
129--140
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000555

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.