PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 66 | 36
Tytuł artykułu

Programy i strategie wyborcze w czasie kampanii prezydenckiej 1995 roku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest analiza przebiegu kampanii w wyborach prezydenckich 1995 roku. Autorzy chcą uzyskać odpowiedź na pytanie czy wybory te wzmocniły stabilność systemu politycznego, który wpływa na gospodarkę i życie społeczne. Przedstawiono krótko kandydatów, ich strategie wyborcze i elektorat, rolę programów w kampanii wyborczej, a także politykę po wyborach.
Rocznik
Numer
Strony
36
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000658

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.