PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 639 Gospodarka lokalna i regionalna | 49--58
Tytuł artykułu

Perspektywy zmian struktury podmiotowej polskiego rynku turystycznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Changes in Perspectives of the Tourism Industry in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania o zmiany w strukturze podmiotowej polskiego rynku turystycznego, o tendencje w podaży usług turystycznych i kształtowaniu się popytu na nie.
EN
One of the basic conditions to introduce a free market economy is the realization of demonoplization and privatization. Thise processes change the underlying structure of the Polish market, bringing a lot of unknowns and conflicts. These problems are also noticeable in the tourism market area. Modifications of the basic structure of this market are very slow and complicated. Five areas of the tourism enterprise, have been researched in, to ilustrate this situation. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kleer J.: Albo szybko albo dobrze. Prywatyzacja jest trudniejsza niż sądziliśmy. "Polityka" 1991, nr 8.
  • Prywatyzacja: Ile warte jest przedsiębiorstwo, w którym pracujemy. Łódź, "Przegląd Organizacji" 1990, s. 31-34.
  • Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych. Ustawy z lipca 1990. Warszawa: 1990.
  • Wiśniewski A.: Prawo o spółkach. Warszawa: Poltext 1990, s. 15-85.
  • Wrzosek W.: Badanie i kształtowanie rynku. Warszawa: PWE 1989, s. 89.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000845

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.