PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 689 Finanse. Polityka regionalna. Rynek i konsumpcja. Wybrane problemy ekonomiki przemysłu | 109--113
Tytuł artykułu

Techniki sprzedaży bezpośredniej

Warianty tytułu
Direct Selling Techniques
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano techniki sprzedaży bezpośredniej takie jak: sprzedaż obwoźna, trasy usług domowych, sprzedaż na przyjęciach, domowa sprzedaż ratalna, sprzedaż klubowa, sprzedaż sieciowa (network marketing) i wspomagająca je forma reklamy direct mail.
EN
Direct sale has been considered the oldest form of selling. It has been aimed at selling such articles and services to buyers which they want to possess. It creates such values of shopping which together with the products give buyers maximum satisfaction. The following techniques of a direct sale can be differentiated:
- itinerant selling,
- so-called home services routs,
- selling at parties,
- jumble sale,
- home hire-purchase sale,
- club sale,
- mail sale,
- network sale.
All the techniques are aimed at enlarging the volume of sale. They help to satisfy the needs of consumers. This is why these techniques have been used to great extent in contemporary Polish trade. (original abstract)
Bibliografia
  • Kałążna-Drewińska U., Iwankiewicz-Rak B.: Organizacja i technika handlu. Wrocław: AE 1993.
  • Prymon M.: Twarzą w twarz z klientem. "Businessman Magazin" 1993 nr 4.
  • Sztucki T.: Sprzedaż bezpośrednia. "Handel Wewnętrzny" 1993 nr 3.
  • Wciąganie do sieci. "Businessman Magazin" 1993 nr 11.
  • Zborski B.: Direct czy junk mail. "Businessman Magazin" 1992 nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001044

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.