PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 682 | 37--43
Tytuł artykułu

Negocjacje jako podstawa marketingu w gospodarce żywnościowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawił definicję negocjacji, ich konieczność w dzisiejszych warunkach gospodarowania, uwarunkowania i problemy negocjacyjne związane z tworzeniem spółek joint ventures na zagranicznych rynkach zbytu.
Rocznik
Numer
Strony
37--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001094

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.