PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 136 | 112
Tytuł artykułu

Promocja w strategii marketingowej biblioteki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem rozprawy było przedstawienie możliwości praktycznego wykorzystania marketingu w bibliotece a w jego ramach roli i znaczenia promocji. Podkreślono marketingowe i strategiczne znaczenie promocji bibliotecznej charakteryzując jednocześnie uniwersalny charakter instrumentów składających się na tzw. promotion-mix. Określono też, za pomocą prezentacji, wartość strategiczną promocji bibliotecznej, zasięg i zakres jej oddziaływania na środowisko i użytkowników. Traktując zawartość promotion-mix jako zbiór nie wykorzystanych możliwości, zaproponowano jej optymalne kształtowanie dla potrzeb bibliotecznych, wskazując na organizacyjne rozwiązania w tym zakresie.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001113

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.