PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 214 | 49--65
Tytuł artykułu

Alokacja marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie ujęć modelowych usytuowania marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. Zaprezentowano formy organizacyjne eksponujące najbardziej charakterystyczne cechy poszczególnych ich odmian.
Rocznik
Numer
Strony
49--65
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001187

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.