PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 | 56--69
Tytuł artykułu

Marketing jako źródło przewagi konkurencyjnej na rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
We współczesnej gospodarce dominującą formą rynku jest rynek oligopolistyczny. Głównym problemem przy formułowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa w warunkach rynku oligopolistycznego jest skuteczne uplasowanie się wśród konkurentów, poprzez osiągnięcie najwyższej efektywności działania. Omówiono istotę przewagi konkurencyjnej, jej cechy i typy i konieczne działania marketingowe.
Rocznik
Numer
Strony
56--69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.