PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 Marketing jako czynnik i instrument konkurencji | 56--69
Tytuł artykułu

Marketing jako źródło przewagi konkurencyjnej na rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
We współczesnej gospodarce dominującą formą rynku jest rynek oligopolistyczny. Głównym problemem przy formułowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa w warunkach rynku oligopolistycznego jest skuteczne uplasowanie się wśród konkurentów, poprzez osiągnięcie najwyższej efektywności działania. Omówiono istotę przewagi konkurencyjnej, jej cechy i typy i konieczne działania marketingowe.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.