PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 393 | 170
Tytuł artykułu

Usługi pośrednictwa i organizacji w rozwoju rynku turystycznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowym celem pracy jest dostarczenie teoretycznego opisu związków zachodzących pomiędzy: 1) przesłankami powstania i warunkami rozwoju usług pośrednicko-organizatorskich; 2) wartością użytkową i rolą tych usług względem popytu i podaży turystycznej; 3) strukturą instytucjonalną rynku pośredników i organizatorów (a raczej historycznymi zmianami w tej strukturze). Praca ma charakter analizy empiryczno-teoretycznej. Zakres przedmiotowy ograniczono do rynków Europy Zachodniej, USA i Japonii.
Rocznik
Numer
Strony
170
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001380

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.