PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 Marketing jako czynnik i instrument konkurencji | 36--56
Tytuł artykułu

Wybór rynku docelowego przez przedsiębiorstwo w warunkach konkurencji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest analiza problemu wyboru rynku docelowego przez przedsiębiorstwo działające w warunkach konkurencji rynkowej. Omówiono zależności między rynkiem masowym a docelowym, badanie kompleksowego profilu konsumenta, wybór segmentu rynku i sposobu działania na nim, oraz plasowanie produktu na rynku.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001385

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.