PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 Marketing jako czynnik i instrument konkurencji | 5--35
Tytuł artykułu

Formy oraz intensywność konkurencji a marketing

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konkurencja i marketing funkcjonują jako dwie wspierające się nawzajem formy regulowania rynku oraz porządkowania całokształtu życia gospodarczego. Omówiono podstawowe kategorie rynkowe, strukturę rynku i jego funkcjonowanie, procesy negocjacyjne i konkurencyjne, formy konkurencji takie jak monopol, polipol, oligopol, intensywność konkurencji.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001386

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.