PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 Marketing jako czynnik i instrument konkurencji | 81--89
Tytuł artykułu

Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa a jego działania marketingowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono metody ustalania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku, normatywne pozycje na rynku, czynniki określające pozycję konkurencyjną i atrakcyjność rynku, strategię ekspansji i działania marketingowe oraz strategie selektywnego rozwoju.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001395

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.