PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | 16 | 171--184
Tytuł artykułu

Polityka marketingowa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono istotę marketingu i zarys historii tego pojęcia. Omówiono cechy polityki marketingowej, takie jak: orientacja na odbiorcę, strategia produktu, konkurencja rynkowa, integracja działań wewnętrznych przedsiębiorstwa, umacnianie pozycji rynkowej, standaryzacja międzynarodowa i globalna, oraz nowe formy marketingu.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001568

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.