PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 1 | 75--81
Tytuł artykułu

Warszawa jako rynek pracy dla kobiet

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zadaniem Centrum Promocji Kobiet jest pomaganie kobietom w rozwiązywaniu problemów jakie pojawiły się jako efekt przemian zachodzących w Polsce, a związanych z budowaniem społeczeństwa demokratycznego i gospodarki rynkowej, a w szczególności z problematyką pracy. Centrum zleciło badania dotyczące charakterystyki lokalnego rynku pracy w Warszawie, a więc poznanie jak rynek pracy postrzegany jest przez pracodawców, jakie zmiany w nim zachodzą i w jakim kierunku. Drugi obszar tych badań dotyczył przygotowania pewnego zestawu pożądanych przez pracodawców cech przyszłego pracownika, a tym samym wagę jaką przywiązują do jego płci. Badania przeprowadzone były metodą ankietową. W opracowaniu autorka analizuje ich wyniki.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001655

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.