PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 635 Rynek i konsumpcja | 127--137
Tytuł artykułu

Cele polityki cen i metody ich stanowienia a praktyka polskich przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Aims of Price Politics and Methods of Their Forming Are Realised in Polish Firms
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie celów polityki cenowej przedsiębiorstw jako podmiotów gospodarki rynkowej, a przede wszystkim podstawowych metod stanowienia cen z uwzględnieniem praktyki polskich przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
EN
This article presents the aims of price politics in firms as subjects of market economy within constraints on shaping prices. Basic methods of shaping prices have also been presented i.e.: expense oriented towards demand and based on competitive prices as well as practical examples from Polish firms. Conditions of price-shaping in economie subjects and their impact on the behaviour of consumers have been particularly stressed. (original abstract)
Rocznik
Strony
127--137
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Karasiewicz G.: Popytowa formuła tworzenia cen. "Handel Wewnętrzny" 1990 nr 1-3.
  • Kotler Ph.: Marketing Management. Stuttgart: Poeschel Verlag 1974.
  • Sielanko A., Zychowicz E.: Rosną ceny, spada popyt. "Polar" przegrywa z importem. "Rzeczpospolita" 26-27 I 1991 (dodatek "Ekonomia i prawo").
  • Śliwa J.: Ceny w zarządzani u produktem i rynkiem. Warszawa: PWE, 1987.
  • Theisen P.: Die betriebliche Preispolitik im Ezinzelhandel, 1960 s. 11 cyt. za K . Boczar: Polityka stanowienia ceny w przedsiębiorstwie detalicznym - sztuka kalkulacji. "Handel Wewnętrzny" 1989 nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001696

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.