PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | z. 24, nr 658 | 67--73
Tytuł artykułu

Kompleksowe ujęcie problemu jakości w firmie ALDES we Francji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Total Quality Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojęcie "jakości" może być rozumiane w różny sposób. Można mówić o jakości wyrobu i jakości wykonania. Można ją rozpatrywać zarówno od strony technicznej jak i ekonomicznej. W artykule przedstawiono koncepcję jakości kompleksowej, polegającą na dążeniu do jej jak najwyższego poziomu we wszystkich elementach przedsiębiorstwa i we wszystkich jej działaniach. Koncepcja ta jest od kilku lat z powodzeniem stosowana w firmie Aldes w Lyonie. (abstrakt oryginalny)
EN
The notion "quality" can be comprehended variously. One can talk about product-quality and quality of performance. It may be considered in the technical and the economical aspect. The total quality conception is presented in this paper. It consist in aiming at its highest level in each part of the entreprise and in all of its activities. (original abstract)
Rocznik
Strony
67--73
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Zys J.: Le client d'abord, la qualité: d'accord Direction et gestion des entreprises, no 5, 1985.
  • Dokumenty wewnętrzne firmy Aldes w Lyonie.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001731

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.