Warianty tytułu
TV, Radio and Press Advertising from the Direct Marketing Point of View
Języki publikacji
Abstrakty
Rola i zadania reklamy telewizyjno-radiowej i prasowej w tradycyjnie pojmowanym marketingu są powszechnie znane. Wykorzystanie tych mediów dla potrzeb marketingu bezpośredniego zdeterminowane jest odmienną specyfiką. Uwzględniając dynamiczny rozwój marketingu bezpośredniego warto zastanowić się nad nowymi metodami wykorzystania tych mediów mając na względzie możliwość racjonalizacji podejmowanych działań marketingowych. (abstrakt oryginalny)
The role of TV, radio and press advertising in traditional marketing is widely known. Using these media in direct marketing is specific. This article presents their unique aspects and emphasis new forms of affecting the customers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
141--148
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Nash E.L.: Direct Marketing, Strategy, Planning, Execution. McGraw-Hill Inc. New York, 1986, s. 114-116.
- Retzler K.: Direct Marketing, The Proven Path to Sucees ful Sales. Scott, Foresman and Company, Glenview, 1988, s. 151.
- Knowlton T.: Selecting the Media Mix, Direct Marketing, January 1988, s. 32.
- Zeltner H.: Interesting Times, Yes: Predictible, No Advertising Age, November 30, 1987, s. 2.
- Book A.C., Cary N.D.: The Radio and Television Commercial, Crain Books, Chicago, 1987, s. 11-12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001732