PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | z. 25, nr 698 | 149--155
Tytuł artykułu

Przedmiot analizy działań konkurencji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Subject of Analysis of Competition Activity
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy zaprezentowano główne obszary tematyczne działań strategicznych konkurenta. Stanowią one główne źródła pozyskiwania strategicznych informacji. Informacje te z kolei pozwalają firmie podejmować decyzje w sprawie stosownej reakcji ofensywnej lub defensywnej. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents principal areas strategic activity competition. They are source obtaining strategic information. On the ground of this information the enterprise can to take a decision relating to offensive or defensive reaction. (original abstract)
Rocznik
Strony
149--155
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Gosek A.K., Lewandowski J.: Przegl. Papiern. 48, 4, 131-134 [1992].
  • Gosek A.K., Lewandowski J.: Przegl. Papiern. 53, 9, 317-319 [1992].
  • Kotler P.: Marketing Management. Prentice Hall. Englewood Cliffs 1988.
  • Porter M.E.: Competitive Strategy. A. Division McMillan Publishing Co. New York 1980.
  • West A.: Managing Distribution and Chanel. John Wiley New York 1981.
  • Porter M.: Strategia konkurencji. Metody analizy selektorów i konkurentów. PWN. Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.