PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 669 Gospodarka lokalna i regionalna | 45--54
Tytuł artykułu

Ograniczenia i możliwości rozwoju polskiej turystyki po 1990 roku

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Possibilities and Limitations in Development of Polish Tourism in the 1990's
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest rozpoznanie i przedstawienie najważniejszych czynników wpływających obecnie na polską gospodarkę turystyczną. Zadaniem autorki są to: zły stan środowiska naturalnego, kiepska baza noclegowa i transportowa i niska technologia świadczenia usług turystycznych, a także brak profesjonalnego marketingu.
EN
The article points out the most important possibilities and limitations in development of Polish tourism in the 1990's. Among many factors affecting this development the following have been discussed thoroughly: various tourist attractions, condition of natural environment, size, structure and condition of tourist infrastructure, the country's location and its political and economic situation, tourist service technology and marketing. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Forowicz K.: Ekologia pod lupą OECD. "Rzeczpospolita" 1991 nr 224.
  • Jak zarobić na turystyce? Wersja optymistyczna dla Europy Wschodniej. "Rzeczpospolita" 1992 nr 2.
  • Reisebüro Hansa - Tourist GmbH, Hamburg 1990.
  • Rocznik Statystyczny 1991. Warszawa: GUS 1991.
  • Rumpel R.: Konsument ofiarą reklamy. "Profil" 1990 nr 9.
  • Zarobić na brzydkiej pogodzie. "Rzeczpospolita" 1992 nr 111.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001977

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.