Warianty tytułu
Plan as a Tool for Tourist Enterprise Efficiency
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono funkcje i cele planu działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego, strukturę tego planu tj.: ogólnej charakterystyki przedsiębiorstwa, opisu dóbr i usług stanowiących produkt turystyczny, planu marketingowego, planu operacyjnego, charakterystyki stanu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, charakterystyki struktury kapitałowej i planu finansowego. Szczególną uwagę autor poświęcił roli planu marketingowego w działalności przedsiębiorstwa turystycznego.
In the market economy the business activity plan is an important tool, for the business efficient functioning. Such a plan should include the following elements: general characteristics of the enterprise, description of tourist product, marketing and operational plan, characteristics of the enterprise organization and management system, its capital structure and finance plan. Proper approach to working out the individual parts of a business plan and respecting their interrelations are the conditions of the plan's feasibility and usefulness, and make the sound basis of the business efficiency, i.e. realization of the accepted goals. (original abstract)
Rocznik
Strony
129--135
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi. Wrocław-Warszawa-Kraków: Ossolineum 1992.
- Otte M.: Marketing. Wrocław: Spółka "Gratis" 1991.
- Siegel E.S., Schultz L.A., Ford B.R., Carney D.C.: Jak przygotować plan działania firmy. Kraków: IPH, Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001989