PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 679 Gospodarka lokalna i regionalna | 37--41
Tytuł artykułu

Możliwości wykorzystania analizy mocnych i słabych stron regionu turystycznego w procesie formułowania strategii jego rozwoju

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Possibilities of Applying the Analysis of Strengths and Weaknesses of Tourist Region to the Process of Formulating Strategies for Its Development
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest zastosowanie analizy SWOT w stosunku do regionu turystycznego. Autor omawia teoretyczne podstawy tej analizy i przedstawia przekroje mocnych i słabych stron regionu turystycznego.
EN
The analysis of strengths and weaknesses is a basic method of systemic analysis. It is the basis for formulating aims and strategies for tourist regions' development. The analysis makes it possible to decide which natural factors are most attractive and what the range and structure of market services is. It also helps to define competitive markets, tourism development strategy in the region as well as methods and tools of putting tourist offers into effect. While implementing the results of this analysis in building the strategy it should be remembered to evaluate the most important factors deciding of its success. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kaspar C.: Wprowadzenie do zarządzania w turystyce. Warszawa: ODK Orbis S.A. 1992.
  • Kaspar C., Kunz B.: Unternehmensführung im Fremdenverkehr. Bern-Stuttgart 1982.
  • Kotler Ph., Bliemel F.: Marketing-Management. Stuttgart 1992.
  • Ulirch H.: Unternehmungspolitik. Bern-Stuttgart 1978.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.