PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 236 | 73--88
Tytuł artykułu

Metodyka podstaw formułowania strategii przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest prezentacja profesjonalnych sposobów formułowania strategii przedsiębiorstwa z uwzględniniem cyklu zarządzania i jego elementów. Omówono cykl zarządzania strategicznego, logikę formułowania strategii, misję, wizję i cele długookresowe przedsiębiorstwa a także problem strategiczny i diagnozę strategiczną podając typologię jej metod i technik.
Rocznik
Numer
Strony
73--88
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002144

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.