PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 679 Gospodarka lokalna i regionalna | 83--86
Tytuł artykułu

Marketingowa koncepcja zachowania konsumenta na rynku turystycznym

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Concept of Consumer Behaviour on Tourist Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu są klienci przedsiębiorstw turystycznych: kim są, co ich motywuje do zakupu usług turystycznych i jak ten zakup przebiega.
EN
A tourist firm functioning on the basis of marketing orientation must know the market, the buyers, the market division and its own competitors. The following article deals with consumer behavioural studies, whose individual stages follow the four stages of tourist services purchase: a) need realization; b) identification of possible ways of meeting the need; c) evaluation of choice possibilities; d) purchase and its evoluation. The final part of the article includes six valuable and universal principles of approach to consumers. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J., Nowakowska A.: Podstawy marketingu turystycznego. Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie 1992.
  • Funkcjonowanie tynku usług w Polsce. Red. J. Olearnik. Wrocław: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu 1986 nr 355.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W ..Marketing. Warszawa: PWE 1992.
  • Kall J.: Co trzeba wiedzieć o klientach. "Businessman Magazine" 1992 nr 1.
  • Strategie w biznesie. Red. K. Sedlak. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu 1993.
  • Wiszniewski E.: Ekonomika konsumpcji. Warszawa: PWN 1977.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002180

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.