PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 679 Gospodarka lokalna i regionalna | 79--82
Tytuł artykułu

Uwarunkowania marketingowej strategii cen w przedsiębiorstwie turystycznym

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Factors Conditioning the Forming of the Marketing Price Strategy in Tourist Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakie obecnie jest na rynku usług turystycznych w Polsce (ponad 4,5 tys. biur podróży), cena staje się jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. Autorka przeanalizowała strategię kształtowania cen i jej różnorodne uwarunkowania.
EN
The above article discusses the factors conditioning the forming of the marketing price strategy in tourist enterprise. In the process of price formation the enterprise has to consider many aspects such as: strategic goals, demand level within the chosen consumer groups, consumers' reaction towards the fixed price level, the cost of tourist product, other marketing instruments and competitive prices. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Hunziker W., Krapf K.: Grundniss der allgemeinen Fremdenverkehrselhre. Zurich-St. Gallen 1942.
  • Kornak A., Montygierd-Łoyba M.: Ekonomika turystyki. Warszawa-Wrocław: PWN 1985.
  • Łuczak M.: Bułgaria w Tunezji. "Wprost" 1993, nr 21.
  • Turkowski M.: Cudzoziemcy mają się czemu dziwić. "Życie Gospodarcze" 1990, nr 26.
  • Turkowski M.: Hotelarstwo. Elementy marketingu. Warszawa: PWE 1993.
  • Śliwa J.: Ceny w zarządzaniu produkcją i tynkiem. Warszawa: PWE 1987.
  • Ustawa o cenach z dn. 26 lutego 1982 r. Dz. U. 1982, nr 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002181

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.