Warianty tytułu
The Factors Conditioning the Forming of the Marketing Price Strategy in Tourist Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakie obecnie jest na rynku usług turystycznych w Polsce (ponad 4,5 tys. biur podróży), cena staje się jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. Autorka przeanalizowała strategię kształtowania cen i jej różnorodne uwarunkowania.
The above article discusses the factors conditioning the forming of the marketing price strategy in tourist enterprise. In the process of price formation the enterprise has to consider many aspects such as: strategic goals, demand level within the chosen consumer groups, consumers' reaction towards the fixed price level, the cost of tourist product, other marketing instruments and competitive prices. (original abstract)
Rocznik
Strony
79--82
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Hunziker W., Krapf K.: Grundniss der allgemeinen Fremdenverkehrselhre. Zurich-St. Gallen 1942.
- Kornak A., Montygierd-Łoyba M.: Ekonomika turystyki. Warszawa-Wrocław: PWN 1985.
- Łuczak M.: Bułgaria w Tunezji. "Wprost" 1993, nr 21.
- Turkowski M.: Cudzoziemcy mają się czemu dziwić. "Życie Gospodarcze" 1990, nr 26.
- Turkowski M.: Hotelarstwo. Elementy marketingu. Warszawa: PWE 1993.
- Śliwa J.: Ceny w zarządzaniu produkcją i tynkiem. Warszawa: PWE 1987.
- Ustawa o cenach z dn. 26 lutego 1982 r. Dz. U. 1982, nr 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002181