PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | z. 24 | 269--280
Tytuł artykułu

Marketing, technologia i spedycja w logistycznym procesie przewozowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono współzależności zadań logistycznych, marketingowych, technologicznych i spedycyjnych w procesach transportowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie ich modelowania. Wykazano, że zastosowanie modelowania procesów logistycznych pozwala na realizację podejścia systemowego do zadań transportu, obejmującego trzy główne równorzędne moduły: produkcję, przewozy oraz rynek (marketing), przez co możliwe staje się urealnienie niezawodności całego układu produkcyjno-przewozowego.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002258

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.