PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | z. 24 | 287--295
Tytuł artykułu

Propozycja bezpośrednich badań marketingowych rynku transportowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W referacie przedstawiono wybrane zagadnienia badań marketingowych, na płaszczyźnie przewoźnik - nabywca usług transportowych, przedmiot i zakres tych badań, problemy segmentacji rynku oraz informacji niezbędnej do badań i działań marketingowych. Przedstawiono także propozycję ankiety do badania stanu i tendencji rozwojowych segmentu rynku i preferencji klientów, metody opracowania wyników tych badań oraz program komputerowy do opracowywania wyników badań.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002263

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.