PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 71 | 92--97
Tytuł artykułu

Walory i mankamenty komunikacji marketingowej a rola państwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W marketingu ważnym składnikiem jest komunikacja marketingowa. W turystyce instrumenty komunikacji marketingowej pełnią funkcję informacyjną i funkcję wspierania sprzedaży. Dla określenia realnego stanu komunikacji marketingowej biur podróży Krakowa, przeprowadzono badania konsumenckie. Wyniki tych badań omówione zostały w referacie.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002384

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.