PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 | 24--30
Tytuł artykułu

Strategie nowych przedsiębiorstw na przykładzie przedsiębiorstw norweskich i szwedzkich

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu omówiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w 600 małych, nowopowstałych firmach norweskich i 500 firmach szwedzkich z różnych gałęzi przemysłu. Badania dotyczyły wyboru przez przedsiębiorców (właścicieli) określonej strategii prowadzenia przedsiębiorstwa a miały na celu udowodnienie, że wybór określonej strategii zależy w dużej mierze także od czasu trwania przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
24--30
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002432

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.