Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing zakupu (buyer marketing) obejmuje zbiór działań i decyzji podejmowanych w celu wykorzystania szans, pojawiających się na rynku zaopatrzeniowym, określający strategię i politykę przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia. W opracowaniu autor zajął się problematyką ceny w marketingu zakupu: analizą cen zakupu, zależnością cen od cyklu życia produktu, elastycznością cenową i polityką cenową dostawcy.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
72--77
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dominik K., Gurman K.: Zakup i gospodarka materiałowa w przedsiębiorstwie średniej wielkości, "Gospodarka Materiałowa" 1993 nr 1.
- Lefebrre J.: Le marketing de l'achat industried, Grenoble 1979, cyt. za: T. Jaworska: Marketing w sferze zakupu środków produkcji - istota i przesłanki stosowania, "Gospodarka Materiałowa" 1989 nr 23/24.
- Porter M.E.: Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Warszawa 1992.
- Wojciechowski T.: Marketing zakupów (1), "Gospodarka Materiałowa" 1992 nr 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002434