PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 | 72--77
Tytuł artykułu

Cena w marketingowej strategii zakupu w przedsiębiorstwie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing zakupu (buyer marketing) obejmuje zbiór działań i decyzji podejmowanych w celu wykorzystania szans, pojawiających się na rynku zaopatrzeniowym, określający strategię i politykę przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia. W opracowaniu autor zajął się problematyką ceny w marketingu zakupu: analizą cen zakupu, zależnością cen od cyklu życia produktu, elastycznością cenową i polityką cenową dostawcy.
Rocznik
Numer
Strony
72--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002434

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.