PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 | 66--71
Tytuł artykułu

Orientacja marketingowa polskich producentów w okresie transformacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono uwagi dotyczące orientacji marketingowej polskich przedsiębiorstw, sformułowane na podstawie analizy działalności ok. 100 przedsiębiorstw przemysłowych w latach 1992-1994, zawarte w pracach magisterskich studentów AE. Uwagi koncentrują się na ocenach, pomijając wyniki ilościowe. Oceny działań marketingowych dokonano wg następujących kryteriów: status własnościowy, wielkość przedsiębiorstwa, charakter produkowanych dóbr, sytuacji finansowej producentów.
Rocznik
Numer
Strony
66--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.