PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - doświadczenia praktyczne | 66--71
Tytuł artykułu

Orientacja marketingowa polskich producentów w okresie transformacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono uwagi dotyczące orientacji marketingowej polskich przedsiębiorstw, sformułowane na podstawie analizy działalności ok. 100 przedsiębiorstw przemysłowych w latach 1992-1994, zawarte w pracach magisterskich studentów AE. Uwagi koncentrują się na ocenach, pomijając wyniki ilościowe. Oceny działań marketingowych dokonano wg następujących kryteriów: status własnościowy, wielkość przedsiębiorstwa, charakter produkowanych dóbr, sytuacji finansowej producentów.
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J.: Marketingowe funkcje opakowań. "Przemysł Spożywczy" 1994 nr 8.
  • Duliniec E.: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa 1994.
  • Kramer T.: Potrzeba marketingowej orientacji przedsiębiorstw. "Ekonomista" 1995 nr 1-2.
  • Morkis G.: Rynek opakowań w Polsce. "Przemysł Spożywczy" 1994 nr 8.
  • Mruk H., Rutkowski I.P.: Strategia produktu. Warszawa 1994.
  • Sznajder A.: Sztuka promocji. Warszawa 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.