Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono uwagi dotyczące orientacji marketingowej polskich przedsiębiorstw, sformułowane na podstawie analizy działalności ok. 100 przedsiębiorstw przemysłowych w latach 1992-1994, zawarte w pracach magisterskich studentów AE. Uwagi koncentrują się na ocenach, pomijając wyniki ilościowe. Oceny działań marketingowych dokonano wg następujących kryteriów: status własnościowy, wielkość przedsiębiorstwa, charakter produkowanych dóbr, sytuacji finansowej producentów.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
66--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Marketingowe funkcje opakowań. "Przemysł Spożywczy" 1994 nr 8.
- Duliniec E.: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa 1994.
- Kramer T.: Potrzeba marketingowej orientacji przedsiębiorstw. "Ekonomista" 1995 nr 1-2.
- Morkis G.: Rynek opakowań w Polsce. "Przemysł Spożywczy" 1994 nr 8.
- Mruk H., Rutkowski I.P.: Strategia produktu. Warszawa 1994.
- Sznajder A.: Sztuka promocji. Warszawa 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002435