PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - doświadczenia praktyczne | 58--65
Tytuł artykułu

Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym w świetle badań empirycznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy i w jakim zakresie przedsiębiorstwa przemysłowe stosują koncepcję marketingową w zarządzaniu. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych 49 dużych i bardzo dużych przedsiębiorstw, wchodzących w skład tzw. "pięćsetki". Zdaniem autora warunki funkcjonowania spowodowały wzrost świadomości marketingowej kadr kierowniczych. Zasadniczym problemem jest niska jakość wyrobów, konieczność unowocześnienia technologii i poprawa kwalifikacji menedżerskich a także marketingowych.
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1994, s. 16.
  • Projekt Badawczy IP 110 001 06: Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw. Identyfikacja czynników wpływających na realizowane przez przedsiębiorstwa strategie. Konstrukcja systemu instrumentów stymulujących strategie prorozwojowe w okresie transformacji rynkowej. pod kierunkiem M.J. Stankiewicz, WNEiZ UMK w Toruniu.
  • Stankiewicz M.J.: Determination of Corporate Strategy in Transition Process. Brno 1993, s. 16.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002436

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.