Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono kierunki przemian strukturalnych przedsiębiorstw usługowych i przemysłowych w Polsce po 1989 roku - wymuszone przez zmieniające się otoczenie.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
147--153
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Banasiński A.: Ubezpieczenia gospodarcze. Warszawa 1993.
- Garczarczyk J.: Wizerunek firmy ubezpieczeniowej i kryteria jej wyboru. "Marketing" 1995 nr 2.
- Hopej M.: Dokonywanie zmian w strukturze organizacyjnej. "Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej". Wrocław 1994.
- Koźmiński A.: Zarządzanie-teoria i praktyka. Warszawa 1995.
- Obłój K.: Strategia sukcesu firmy. Warszawa 1995.
- Sznajder A.: Strategia marketingowa na rynku międzynarodowym. Warszawa 1995.
- Zieliński P.: Promocja tv bankach i zakładach ubezpieczeniowych. "Marketing" 1995 nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002450