PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 756 | 193
Tytuł artykułu

Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem pracy jest rozpoznanie warunków systemowych i infrastrukturalnych rozwoju organizacji non-profit, oraz próba oceny ich funkcjonowania w okresie transformacji gospodarki polskiej. Autorka wskazała na główne problemy rozwoju organizacji świadczących usługi społeczne, omówiła cechy, funkcje i miejsce organizacji non-profit w procesie wymiany, implikujące orientacje na konsumenta i rynek, scharakteryzowała cechy zarządzania marketingowego w tych organizacjach - zwracając szczególną uwagę na procedurę konstrukcji strategii marketingowej, przeprowadziła - opartą na badaniach empirycznych - analizę i ocenę warunków aktywności rynkowej podmiotów świadczących usługi społeczne w Polsce.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002543

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.