PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 136 | 25--36
Tytuł artykułu

Przesłanki i zakres konsumeryzmu w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konsumeryzm jest zjawiskiem społecznym mającym na celu obronę konsumenta i walkę o poprawę jakości życia ludzkiego w jego materialnych i kulturowych aspektach. Autorka przedstawiła krótki zarys konsumeryzmu w świecie od jego początków w XIX w., pojęcie marketingu społecznego jako odpowiedzi na zagrożenia interesów konsumenta w świecie producenta i ruch konsumencki w świecie.
Rocznik
Numer
Strony
25--36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002572

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.