PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 710 | 53--57
Tytuł artykułu

Uwarunkowania procesu podejmowania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka scharakteryzowała czynniki kształtujące marketingową orientację przedsiębiorstwa i wpływające na podejmowanie decyzji marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
53--57
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002623

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.