PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 137 | 35--61
Tytuł artykułu

Wywiad kwestionariuszowy jako narzędzie w badaniach segmentacyjnych rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono sposób gromadzenia informacji dotyczących segmentacji rynku metodą wywiadu kwestionariuszowego. Autorzy przedstawili sposób budowania ankiety i materiały pomocnicze dla ankieterów.
Rocznik
Numer
Strony
35--61
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002634

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.