PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 | 31--42
Tytuł artykułu

Marketing usług - aspekt menedżerski

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing of Services - Managerial Perspective
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Posługując się konkretnymi przykładami, omówiono specyficzne cechy oferty usługowej, jej jakość oraz problemy i cele decyzji marketingowych w usługach.
EN
Specific characteristics of services (intangibility, absence of inventories, variability of quality standards, people as a part of the product) create specific managerial problems. Marketing managers use specific methods in solving these problems. The article presents some ways, marketing managers use when they make decisions concerning marketing instruments aiming to create and maintaine competitive advantage.(original abstract)
Rocznik
Tom
2
Numer
Strony
31--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002659

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.