PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 | 63--70
Tytuł artykułu

Narzędzia marketingu w organizacji non-profit

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Tools of Marketing of Non-Profit Organizations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie głównych zasad postępowania marketingowego ze wskazaniem zastosowania podstawowych narzędzi marketingowych w firmach, dla których głównym celem działania nie jest zysk. Autor przedstawił działania takich organizacji związanych z formułowaniem produktu, jego ceną, dystrybucją i promocją.
EN
This paper shows that non-profit organizations have four major marketing tools that can be controlled in order to arrive at their marketing strategy. There are the product/service, price, place - distribution, promotion. They formed marketing - mix. An effective marketing strategy of non-profit organizations makes the firms to answer questions such as: - what should the product/service range be? - what is the best practicing/policy? - how should the product/service be distributed? - how should the product/service be sold and promoted?(original abstract)
Rocznik
Tom
2
Numer
Strony
63--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002663

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.