Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Market Situation and Service Life Cycle as Marketing Activity Assessment Criterion of the Services
Języki publikacji
Abstrakty
Cykl życia usługi zależy nie tylko od właściwego określenia potencjalnego rynku i dostosowania jej do potrzeb nabywców, ale także od struktury konkurentów, skali i charakteru innowacji czy też zakresu usług substytucyjnych. Autor omówił wyniki badań własnych oceniających związki pomiędzy sytuacją rynkową przedsiębiorstw usługowych a ich działaniami związanymi z ofertą usług właśnie poprzez identyfikację faz cyklu życia usługi.
The results obtained allowed the determination of the general form of the market situation in services under investigation. The carried out analysis of some manifestations of marketing on the background of the product life cycle has demonstrated a little relation beetwen the structure of the market conditions which identify actions in aid of the offer (the quality of the service) and the methods of prices setting. On the other hand the actions within the scope of the distribution and promotion were little differentiated.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
53--62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002664