PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 Problemy teorii i praktyki marketingu | 79--89
Tytuł artykułu

Zasady prowadzenia kampanii reklamowej oraz praktyczne doświadczenia w jej zastosowaniu

Warianty tytułu
Principles of Conducting Advertising Campaign and Practical Experiences of its Realization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na przykładzie kampanii reklamowej prowadzonej dla Zakładów Mięsnych we Wrocławiu autor omówił zasady prowadzenia takiej kampanii: określenie odbiorców, celów, budżetu, przygotowanie strategii, wybór mediów i ocenę efektów reklamy.
EN
The article discusses a particular case of successful application of product promotion by meat trading firm. An interesting aspects is that very good advertising results can be achieved also on the Polish market.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002666

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.