Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Product Brand Creating in Marketing Policy
Języki publikacji
Abstrakty
W ramach marketingowej polityki produktu mieszczą się decyzje związane z tworzeniem oferty rynkowej i jej użyteczności. Należy do niej przede wszystkim określenie struktury asortymentowej, rodzaju i nazewnictwa oferowanych dóbr i usług. Znaczenie nazwy marki wiąże się z cyklem życia produktu. Autorzy omówili zakres pojęciowy nazewnictwa markowego, jego różne cykle i funkcje, a także wymagania dotyczące nazw markowych wg katalogu wymagań.
The article concentrate on one of the instruments of company marketing policy which is product brand creating. Brand policy comprises all the decisions concerning product branding and all the instruments of product managing. The authors explain what the brand is and what its functions are, give definitions of onomatology of the subject, present various ways of brand creating and say what reguirements the perfectly chosen brand should comply.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
91--103
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Brekoven L.: Die Werbung für Investirons- und Produktionsguter, ihre Möglichkeiten und Grenzen. München 1961, s. 150.
- Hätty H.: Der Markentransfer. Heidelberg 1989, s. 15.
- Meffert H.: Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik. 7. Aufl. Wiesbaden 1986, s. 410.
- Mellerowicz K.: Markenartikel Die ökonomischen Gesetze ihrer Preisbildung und Preisbindung. 2 Aufl. München-Berlin 1963, s. 39.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002667