PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 Problemy teorii i praktyki marketingu | 121--125
Tytuł artykułu

Negocjacje handlowe w polskich firmach (w świetle badań ankietowych)

Warianty tytułu
Commercial Negotiations in Polish Companies (the Findings of the Research)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono w skrócie wyniki badań przeprowadzonych w 141 przedsiębiorstwach województwa wrocławskiego a dotyczących rozpoznania przebiegu procesów negocjacyjnych i związanych z nimi problemów.
EN
Negotiations make the principle of relations between subjects of the market economy. It is the reason why the awareness and knowledge of rules, styles and tactics of negotiations are just essential. This article presents findings of the questionnaire research conducted in 141 Polish companies in 1994. These findings made possible identification of the relationships between negotiation processes and strategies of the firms, their market positions and economic results. Many other detailed problems related to negotiation processes in the companies were investigated in the research.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Stelmaszczyk M.: Jak przygotować miniscenariusz rozmowy negocjacyjnej z kontrahentem zagranicznym. "Handel Zagraniczny dla Menedżerów" 1993 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002670

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.