PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 725 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - doświadczenia praktyczne | 156--165
Tytuł artykułu

Przemiany w zarządzaniu produkcją i sprzedażą w okresie transformacji gospodarki - wyniki badań empirycznych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wyniki badań empirycznych 100 przedsiębiorstw dotyczących oceny skali przemian popytu na swoje produkty oraz ich jakość. Na tym tle autor przedstawił istotne przemiany w zarządzaniu produkcją i sprzedażą w tych przedsiębiorstwach takie jak: aktywna polityka cenowa, poprawa jakości, różne formy reklamy i promocji, badania rynkowe itp.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002752

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.