Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawiła charakterystykę obligacji komunalnych, procedurę i dokumentację emisji tych obligacji oraz możliwości zastosowania narzędzi promocyjnych do ich wyeksponowania.
Rocznik
Strony
255--263
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Betlej T.: Obligacje komunalne jako sposób pozyskania kapitału. "Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego" 1997 nr 6.
- Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi. Ossolineum: Wrocław 1992.
- Kochański P.: Polskie prawo o obligacjach. "Samorząd Terytorialny" 1995 nr 3.
- Łyszczak M.: Obligacje jako źródło finansowania gmin. "Samorząd Terytorialny" 1995 nr 3.
- Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynkowych, Red. Z. Dowgiałło, Wydawnictwo ZNICZ: Szczecin 1992.
- Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynkowych. Red. Z. Dowgiałło. Wydawnictwo 'ZNICZ': Szczecin 1992.
- Stanusch A.: Jak sprzedać miasto? "Marketing Serwis" 1997 nr 10.
- Strategia kształtowania produktu turystycznego Regionu Sudeckiego. Red. A. Rapacz, AE: Wrocław 1997, s. 235.
- Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy. PWE: Warszawa 1995, s. 264.
- Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy. PWE: Warszawa 1995. s. 258 i dalsze.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002772