PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 139 | 131--139
Tytuł artykułu

Problematyka adaptacji koncepcji marketingowej do zagadnień transportowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Problems of Marketing in Transport
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono kompleksowo pojęcie marketingu (koncepcja marketingowa firmy, zarządzanie marketingowe, elementy działań marketingowych) i jego adaptację na grunt usług transportowych (marketing-mix) na przykładzie kolei niemieckich.
EN
The article contains a brief characteristic of marketing presented as a marketing concept, marketing management and elements of marketing with reference to transport activity. It presents some concepts of marketing mix which can be utilized in the service activity such as transportation as well as the concept utilized by the German DB Railways.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
131--139
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002789

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.